Dirty Dancing op Lanzarote & Tiramisu - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Gunther Hoffmann - WaarBenJij.nu Dirty Dancing op Lanzarote & Tiramisu - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Gunther Hoffmann - WaarBenJij.nu

Dirty Dancing op Lanzarote & Tiramisu

Blijf op de hoogte en volg Gunther

29 April 2015 | Spanje, Playa Blanca

De tweede dag van onze vakantie is 29 april. Vijftien jaar geleden alweer de geboortedag van Luuk, ofwel wederom zijn verjaardag in de meivakantie. Deze keer geen taart, maar wel slingers, "happy birthday" in koor & cadeau's! Zoals het nieuwe thuisshirt van PSV (althans, een waardebon om het te kopen, want het nieuwe shirt is er nog niet) & een Engelse versie van Harry Potter. Door deze festiviteiten kwamen we zelfs te laat bij het ontbijt. Tien uur is ook wel erg vroeg ....

Dan maar aan het zwembad gaan liggen van ons all-inclusive hotel. Met de hele familie Hoffmann zijn we hier acht jaar geleden ook geweest, maar we kunnen ons er niet meer al te veel van herinneren. Toen waren Luuk & Daan iedere dag nog actief bij de minisisco, zie ik deze keer niet meer gebeuren. Misschien Eline nog, want die is de eerste dagen toch wel de meest actieve. Zo meldt ze zich zelf aan voor de jeu-des-boules en later ook voor het darten, waar ook Ellen & ik aan mochten meedoen. Het doet Ellen blijkbaar nogal denken aan het vakantiecomplex in 'Dirty Dancing', maar dan zonder dansen (ik heb Ellen ook nog niet zien oefen voor de lift in het water, althans niet met mij).

Nog even terug naar de verjaardag van Luuk. De jarige mag kiezen waar we gaan eten, geen verrassing dat het een Italiaans restaurant is geworden, met de voor Luuk bijzonder toepasselijke naam Tiramisu. Met uiteraard ook als nagerecht voor de jarige.

• 29 April 2015 - 23:08

Netty: